maandag 7 maart 2016

De kracht van GUNNEN

Van alle positieve woorden staat GUNNEN zeker ergens heel hoog in de top-charts.
Voor sommigen gaat het gunnen vanzelf. Voor anderen ligt gunnen ver buiten de comfort zone.

Ik ben blij te merken dat er steeds meer mensen zijn die tot het besef komen dat hoe meer je geeft (en dus gunt) ook meer zal krijgen (gunsten ontvangen).

Het feit dat geven leidt tot ontvangen betekent echter niet dat je telkens als je iemand iets gunt automatisch moet verwachten dat je iets terugkrijgt. Als je het daarvoor doet, dan zal je vaak erg geforceerd overkomen en dan mist het gunnen zijn kracht en impact. Gunnen dient dus best onvoorwaardelijk te gebeuren.

Omdat gunnen zo leuk is heb ik er alvast een aantal voor jou :

Ik gun je veel plezier
Ik gun je veel zakelijk succes
Ik gun je veel leuke familiemomenten
Ik gun je een fantastische vakantie
Ik gun je een goede gezondheid
Ik gun je die mooie wagen
Ik gun je veel vrienden
Ik gun je een lang leven
Ik gun je elke dag een stralende glimlach van oor tot oor
Ik gun je leuke ontdekkingen
Ik gun je een lekker etentje
Ik gun je de beste plaatsen in het theater zodat je alles goed kan zien
Ik gun je oh-zo-veel-en-nog-veel-meer

Waarom ? Omdat ik je een leuk en succesvol leven gun. Gewoon zomaar en omdat je het verdient !



POSITIVITEIT TIP

Gun de mensen die je graag hebt vandaag mooie dingen. Stuur hen een mail met wat je hen gunt of nog beter ; zoek hen op en zeg hen wat je hen allemaal gunt. Je zal verbaasd staan over de fantastische reacties die je krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten